ما به عنوان کارکنان دفتر تعهدات و مسئولیتهای خطیری در قبال مشتری, جامعه و همکارانمان داریم .
- با مشتریان گرامی با خوشرویی و اخلاق حسنه برخورد کنیم .
- در محیط کار با ظاهری آراسته و متناسب با شان اداری حاضر شویم .
- محیط کارمان را همیشه تمیز و مرتب نگه داریم .
- روابط خود را با همکاران بر مبنای اعتماد , احترام و حفظ حقوق متقابل تنظیم نماییم .
- برای حقوق مشتریان احترام قائل شویم .
- برای ارائه خدمات مطلوب , دانش و اطلاعات خود را همواره افزایش دهیم .
- کار را نه تنها وسیله کسب روزی , بلکه عبادت بدانیم .
- مشوق رقابت سالم در محیط کار باشیم .
- با حفظ منافع مشتری , منافع خود را تضمیین نماییم.
- باور کنیم با تدبیر می توان مشکلات را حل کرد .
- باور داشته باشیم که هر کاری را بهتر از وضع موجود هم می توان انجام داد.